Beste meester Jeroen,Als we tegen vrijdag 4000 pagina's halen, dan verdienen we toch wel een sleep-in, niet?!!!!!!Slaapwel,Charlotte en 2x Sam.
Proficiat Delphine!!!Ik vond het supergoed gedaan op ketnet!groetjes, Sam V.
Beste meester Jeroen,
BeantwoordenVerwijderenAls we tegen vrijdag 4000 pagina's halen, dan verdienen we toch wel een sleep-in, niet?!!!!!!
Slaapwel,
Charlotte en 2x Sam.
Proficiat Delphine!!!
BeantwoordenVerwijderenIk vond het supergoed gedaan op ketnet!
groetjes, Sam V.