maandag 15 juni 2009

Wij, blij, mei!

Dit zijn onze twee jarige sloebers van de meimaand. Helemaal niet vergeten, maar in de drukte even tussen de mazen gevallen.

Proficiat, meimannen! Felicitaties via 'reacties'.

5 opmerkingen:

  1. ik vin het heel leuk dat ik verjaaart ben groetjes midas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een dikke proficiat!
    groetjes gilles michiels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hip hip hoera voor de jarigen!
    van sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat aan Midas en Delphine!!!

    Groetjes Gwenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK mag bijna mijn verjaardagfeesjegeven binnen3 weken groetjes midas

    BeantwoordenVerwijderen