dinsdag 12 januari 2010

Ons gedicht gaat verder

We hebben al drie zinnen. Wie vult er verder aan? Welke papa of mama bedenkt zin vier? Of misschien een grootpapa of een grootmama?

't Is zondag en er ligt nog sneeuw,
Ik denk ''t is nog te vroeg', en ik geeuw, (papa van Nand)

Maar wie klopt er daar toch op mijn deur,
...

7 opmerkingen:

  1. twee juffen in een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mama van nand12 januari, 2010

    en vanwaar komt die heerlijke geur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en hoor ik daar nu weeral gezeur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de sneeuwman met zijn chauffeur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de sneeuwman met zijn chauffeur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Davy (papa van Remko)15 januari, 2010

    het is de dochter van de buren, zij noemt Fleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jane (Mama van Nadia )18 januari, 2010

    We made our footprints in the snow and now we are sad to see it go.

    BeantwoordenVerwijderen