donderdag 6 november 2008

Voorleesweek

Van 20 tot 30 november loopt de 'Voorleesweek'. Klik en vind tips.

In de klas liggen er 20 prachtige 'Voor-lees-post-kaarten' klaar. En we gaan er een wedstrijd van maken. Een wedstrijd voor kinders en ouders.
Vraag aan jullie papa's of mama's dat ze twee keer een kwartiertje willen voorlezen. En dan een reactie sturen. Bijvoorbeeld: Ik ben Jos, de papa van Linda, en ik heb twee keer een kwartier voorgelezen.

De eerste 20 reacties krijgen zo een wonderlijke 'Voor-lees-post-kaart'.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben de mama van Axel en heb twee keer een kwartiertje voorgelezen

Thibeau zei

Beste meester Jeroen,
Ik vond het lezen fatastisch! Ik ben heel nieuwsgierig naar het kaartje... Zijn er nog?

Groetjes,

Charlotte

Anoniem zei

hallo,ik ben marleen, de mama van sterre en wij hebben samen 2 verhaaltjes gelezen, fun

Anoniem zei

Mijn oma heeft 'Donald verhuurt een boot' voorgelezen in 16min54sec en mijn zus heeft 'Donald en de dierenwedstrijd' voorgelezen in 11min37sec. Telt dat ook? Ik hoop van wel.

Groetjes,
Lucas

Anoniem zei

ik ben de papa van sam en samen hebben we op deze donkerblauwe avond het boekje gelezen.
Nu vlug ons bedje in want al vlug zal de goudgele morgen er zijn.
groetjes,
sam en papa

Anoniem zei

Kevin en papa hebben ieder een kwartiertje voorgelezen van Jip en Janneke en ikzelf heb Eefje Donkerblauw nog eens helemaal gelezen...

Anoniem zei

ik ben de mama van Sam en ik heb gisteren ook nog een boekje voorgelezen, gezellig in haar bedje,

groetjes, Wendy

Anoniem zei

Mijn mama of papa lezen elke dag een kwartiertje voor, meestal voor ik ga slapen. Het leukste vind ik boeken over gevaarlijke dieren, voertuigen, ons lichaam, vulkanen, ... maar ook Suske en Wiske of de grappen van Lambik.

Anoniem zei

Ik ben de mama van Midas en wij hebben samen 2 keer een kwartiertje gelezen!

Groetjes
Annick en Midas

Anoniem zei

Ik ben Maaike, de mama van Wout en ik heb 2 maal voorgelezen uit het superleuke boek van Pluk in de dierentuin!

mamawout zei

Ik ben Maaike de mama van Wout en ik heb 2 maal voorgelezen uit het superleuke boek van Pluk in de dierentuin!

Anoniem zei

hallo
bij ons thuis is het de gewoonte,om steeds voor het slapen gaan ,dat papa voorleest als papa gaat sporten leest mama voor!
ook gaan wij elke maand naar de bib
groetjes gilles michiels

claire zei

Mijn mama heeft een kwartier voorgelezen uit jip&janneke
groetjes claire & mama

Anoniem zei

Een tof initiatief. Lise Lotte en haar mama lezen bijna al elke avond, maar we zullen nu extra ons best doen en een langer verhaaltje kiezen. Groetjes Ilse, mama van Lise Lotte

Anoniem zei

Mijn moeke leest om de 14 dagen voor maar mijn mama leest elke avond een kwartiertje voor.


groetjes van Gilles Vandaele.

Anoniem zei

als we gaan slapen leest mama voor, nu we zelf al heel goed kunnen lezen wisselen mama en ik af.
Ik vind lezen heel leuk, ik lees sinterklaasboekjes voor mijn kleine zus.

groetjes
Delphine

Anoniem zei

Ik en mijn mama, wij zijn een team!
Eerst lees ik een boekje voor mijn zus Julie(eerste kwartier) en dan leest mama nog enkele blaadjes voor mij(tweede kwartier).
Zo komen wij ook aan 2 x een kwartier!

Groetjes van Gilles Alen