vrijdag 2 januari 2009

Niet gemakkelijk

Tussen bladzijde 6 en bladzijde 75. Opdracht zeven.

- 'Ik ben geen ...!' roept Jok. Tweede letter.
- Hoe laat is het op de Zuidpool (Tekening). Derde letter van het cijfer.
- Tafelblad, poetsdoek, roeiboot, ... Welke woord volgt er? Achtste letter.
- Op de doos staat een klok (op drie uur) en nog een tweede voorwerp. Eerste letter.

Zet de vier letters in de juiste volgorde en vind een dier. Als je het doorstuurt, zetten we de reactie niet op deze blog. Anders is het te gemakkelijk voor de andere kinderen.

Veel succes!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben lang gezocht, maar mama en ik hebben het dier gevonden. De zuidpool was het moeilijkste.
Groetjes en tot morgen!

Anoniem zei

meester jeroen, heb je mijn oplossing niet gekregen? ik vond de zuidpool het gemakkelijkste want ik wist al waar die prent stond :)

Anoniem zei

samen met mama heb ik het woord ook gevonden ! de opdracht was leuk maar wel wat zoekwerk
tot morgen
sterre