vrijdag 13 maart 2009

Wie laat van zich horen?

Plaats voor de kinders.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb deze avond spaghetti gegeten.

Groetjes van Maarten

Anoniem zei

Proficiat, Maarten. Je was inderdaad de eerste.

Zelf getypt?

Meester Jeroen

Anoniem zei

Ja meester Jeroen ik heb zelf getypt. Papa heeft wel de foutjes verbeterd.

Anoniem zei

ik heb op de trampoline gespeeld vandaag.
het was een leuke dag op school.
meester jeroen is de leukste van de wereld.

Anoniem zei

Ik ben vanmiddag naar planckendael geweest.We hebben ook de baby-girafjes gezien.

Anoniem zei

Maarten, was jouw spaghetti met saus?

Anoniem zei

leuk gaan fietsen !
maaltafels gedaan
nu nog wat lezen
groetjes van sterre

Thibeau zei

Ik kon niet naar de scouts omdat ik naar Lynne haar verjaardagsfeestje ben geweest! Het was circus en het jongleren
ging al goed, het fietsen op één wiel was nog moeilijk...
Ik ben gaan zwemmen met Amori,Delphine en Liesbet en het was superleuk, daarom hebben we vrijdag niet gekeken op de blog...

Groetjes,

Charlotte

Anoniem zei

Dag meester Jeroen.Ik heb bij ballonnen 1070 punten gehaald!!!

Groetjes van Lucas

Anoniem zei

Hoe heet het girafje?

midas zei

Dag Gilles van daele,
Hoe heet het girafje in Planckendael?

Groetjes
Midas

Anoniem zei

mijn papa heeft 1270 zoveel punten ge haalt met de balonnen





groetjes delphine

Anoniem zei

De girafjes hebben nog geen naam.Maar je kan op www.planckendael.be een naam opsturen.

Anoniem zei

oke gilles.v groetjes midas

Anoniem zei

hallo ik heb 300 score met de ballonnen, maaltafels
sterre