donderdag 27 januari 2011

Elke nacht een bericht

Elke nacht wordt er naar de elektronishe postbussen van de juf en de meester een bericht gestuurd. In dat bericht kunnen ze lezen welke leerlingen die dag op 'Bingel' geoefend hebben.

De kinderen kregen vandaag een brief mee en een sticker in de agenda. Zowel op de brief als op de sticker vinden jullie de paswoorden.

Op Bingel.be kunnen jullie inloggen en oefenen. Klik op de circustent want daar hebben we reeds twee oefeningen klaargezet.
!! Dit is een testje, dus voorlopig is het oefenen vrijblijvend.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb geprobeerd om Tara in te loggen op Bingel.be, maar nadat ik haar gegevens heb ingetikt en op LOGIN heb gedrukt... gebeurt er niets...
Help :)

mama van Tara

Ellen Hermans zei

Hallo,
Ik heb geprobeerd om Tara in te loggen op Bingel.be
Ik heb al de gegevens ingetikt, maar als ik op de login druk... gebeurt er niets...
een tijdje later krijg ik de melding dat de verbinding niet mogelijk was, terwijl mijn computer het perfect doet wat verbinding betreft... Kan iemand mij helpen :)
Mama van Tara

Tweede leerjaar zei

@ Ellen, ik loop hier momenteel ook vast. Het lukt me ook niet om in te loggen. De server overbelast?

We blijven proberen.

Annabel zei

Joachim en Jelena hebben het hier ook al tweemaal geprobeerd, om vier uur en na zessen. Hetzelfde probleem bij ons! Gelukkig weten we nu dat het niet aan ons ligt, want de kinderen begonnen hier al boos te worden op onze "veel te trage en oude" computer ;-)
We geven ons dus nog niet gewonnen!