donderdag 31 maart 2011
Pensioen voor Monique
We zongen en dansten op de muziek van Queen. I want to break free. We vierden het afscheid van Monique.
En bijna alle kinderen waren verkleed als kuisvrouw, het was een mooi zicht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
‹
›
Homepage
Internetversie tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten