zaterdag 26 maart 2011
Poppentoneel
De turnzaal werd verduisterd en de kinderen zaten op bankjes. Samen genoten we van een heerlijke poppenvoorstelling. En Lotje speelde de hoofdrol.
P.S. Niet vergeten; donderdag tentoonstelling op onze school. Je weet wel: de jeugdboekenweek.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
‹
›
Homepage
Internetversie tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten