maandag 20 juni 2011

Wokkerdewok

Tekst: Tjeu en Lisa.
Foto: Pieter

Wij hebben vandaag wok gemaakt in de klas. Maren, Nora, Tara en Jelena hebben hard gewerkt voor de wortels. Stef en zijn groep maakten de ajuinen ze pelden de ajuinen en ze sneden. Nu is het de beurt aan de paprikas Niels, Maxim en Yort sneden de paprika. Tjeu en Lisa gingen alles vragen wat ze in petto hadden en Pieter maakte de foto's erbij. Marie, Ben en Henrik maakten de tafel ze hadden de servjeten mooit geplooid. Twanne en Klaas sneden het vlees. En toen hadden we lekker gegeete.
Einde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik tenk da Meester Jeroen niet veel punden heefd gekreigt op het diektee :-)Er staan precies een paar schreivauten in de post ...

Liesbeth zei

Beste kids van het tweede leerjaar, ik vond het leuk om samen met jullie te wokken.
Groetjes Liesbeth (mama van Merel, Linus en Florian)

Liesbeth zei

Hey fotograaf van dienst kan je me misschien een paar foto's doorsturen, is leuk voor mijn archief wat up te daten. Alvast dank.
Meester Jeroen heeft mijn mail adres wel denk ik

Liesbeth