vrijdag 26 september 2008

Op een doordeweekse vrijdag

- Gefeliciteerd dat je oma bent geworden. (Mathias)
- Gilles is morgen jarig. (Lise Lotte)
- De eerste dag van het schooljaar was een beetje raar. (Maarten)
- Ik ga vandaag in Wezemaal voetballen. (Midas)
- Ik ga vanavond mieren vangen. (Sam)
- Juf Betty en juf Gaby zijn heel leuk. (Kyra)
- Woensdag was het thuis heel prettig. (Brent)
- Vanavond ga ik in Tremelo zwemmen. (Bram)
- Ik mocht mijn Pokemonkaarten niet meenemen. (Stijn)
- Ik heb vandaag met Eveline en Sam gespeeld. (Delphine)
- Ik vind rekenen heel erg leuk. (Seppe)
- Woensdag is Mathias komen spelen. (Gilles M.)
- Van zaterdag tot zondag komt mijn tweede grootste nicht. (Sarah)
- Het hoekenwerk vind ik heel leuk. (Gilles V.)
- Ik vind het leuk dat ik de eerste keer op tv ben gekomen. (Flor)
- En ... Claire was vandaag een beetje ziek.

Foto met de zon in de ogen; klikken en hij wordt groter.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste meester Jeroen,
fijn van jou dat je ons laat meeleven met de kinderen in de klas. Goed van Sarah om me te vertellen dat ik er op de blog een tekstje van haar stond.
Papa van Sarah

Anoniem zei

Ik vind het heel leuk dat mijn zinnetje erop staat. Maar ik vind het jammer dat de foto van onze klas er nog niet op staat.
Groetjes van Maarten

Tweede leerjaar zei

@ Maarten,

Ik heb je hint begrepen en heb met het schaamrood op de wangen onmiddellijk de foto erbij gezet.

Groetjes,

de meester

Anoniem zei

Op een doordeweeks weekend... zijn Sam VDV en Bo blijven slapen, straks gaan we de dieren in Planckendael bezoeken. We hopen de giraffen live te zien.

groetjes van de juffertjes
S & D

Leuke foto, alleen scheen de zon in onze ogen
Vraagje: kunnen we zelf ook foto's doorsturen?