maandag 29 september 2008

Op een dag in twee bee

- Ik mag van mijn mama altijd mijn Pokemon-kaarten meebrengen. (Thomas)
- Ik lees elke avond in mijn boek. (Sterre)
- Na school lees ik elke avond een klein beetje. (Charlotte)
- Ik vind het tof op school. (Lucas)
- Ik heb van mijn mama een nieuwe pennenzak gekregen. (Wout)
- Ik vind meester Jeroen leuk. (Gwenn)
- Mijn mama is de liefste van de hele wereld. (Margot)
- Ik verzamel graag Smurfenstickers. (Axel)
- Ik hou heeeeeel veel van dieren. (Tijl)
- Spinazie is mijn lievelingseten. (Kenzo)
- Gisteren ben ik naar Planckendael geweest. (Sam)
- Ik woon in Tremelo in de Boterstraat. (Gilles)
- Ik ga elke grote vakantie naar zee. (Evelien)
- Ik heb wel honderd strips. (Riet)

2 opmerkingen:

mamawout zei

Ik wens heel 2B veel pret en veel geluk met het weer in de Gabber!!!

Broer Jan

Anoniem zei

ik wil hier ook graag een fotootje van onze klas, kan dat?
kenzo